Ønsker du førerkort klasse B96 eller BE?

Vi setter trygghet i førersetet!

Ønsker du førerkort klasse B96 eller BE?

Planlegger du å dra på ferie med campingvogn eller av andre grunner har behov for førerkort klasse B96 eller BE? Da anbefaler vi deg å ta kontakt med trafikkskolen for å gjøre avtale om nødvendig undervisning i god tid. Kontakt oss på 908 49 606, på epost post@trafikkskolenleknes.no eller via kontaktskjemaet på vår nettside.

Undervisningen foregår i en Volvo XC60 med med automatgir og 4-hjulstrekk. Det gjør det enklere og mer komfortabelt å kjøre med tilhenger, samt at vi med 4-hjulstrekk er godt rustet til slik undervisning i vinterhalvåret.

På Statens vegvesen sine nettsider finner du mye nyttig informasjon om hva du har lov å kjøre med ulike førerkortklasser. Her finner du blant annet informasjon hvor tung tilhenger du har lov til å trekke med førerkort klasse B, B96 og BE. Her finner du også en tilhengerkalkulator hvor du kan undersøke om du har lov til å kjøre med bilen og campingvognen/tilhengeren du planlegger å kjøre med.

Dersom du lurer på noe i denne forbindelse er det bare å kontakte oss på telefon 908 49 606, via Facebook eller kontaktskjemaet på nederst på nettsiden, eller på epost post@trafikkskolenleknes.no.

Ta kontakt

Messenger